• Crossmediaal
Terug

Ditjes en Datjes

Ditjes en Datjes

De redactionele formule van Ditjes en Datjes staat garant voor aangenaam leesplezier met spraakmakende interviews, inspirerende artikelen en praktische servicerubrieken op het gebied van lifestyle, wonen, uitgaan en reizen. Ditjes en Datjes heeft een oplage van 650.000 exemplaren en is gratis verkrijgbaar bij alle supermarkten van Dirk van den Broek en de slijterijen van Dirck III.

Doelgroep

De lezers waarderen Ditjes en Datjes in het bijzonder omdat het magazine wordt ervaren als nieuwsgericht, gezellig en onderhoudend. 63% van de lezers is vrouw en 37% is man. Het grootste deel van hen is tussen de 30 en 59 jaar oud.

Pijlers

Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur, Lifestyle

Bereik

Online: 2.700.000

Social Media

Instagram: 2.413
Facebook: 36.298

Promotiemogelijkheden

Specificaties Winactie

  • Plaatsing in het magazine Ditjes en Datjes op een 1/6 pagina;
  • Doorplaatsing op ditjesendatjes.nl/winnen;
  • Je levert zelf een tekstblokje (50-60 woorden) plus één vrijstaand beeld aan;
  • Je ontvangt een proefdruk ter controle;
  • De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het tijdschrift;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
  • De totale waarde van de winactie is 150 euro.

Tarief: vanaf € 375,- excl. btw.

ADRESGEGEVENS

Lifestyle Media Group
Noordeinde 16
1521PA Wormerveer

Routebeschrijving google maps

Tel: 088 87 65 321
E-mail: info@lifestylemediagroup.nl