• Print
Terug

Analyse van Financieel Dagblad

Analyse van Financieel Dagblad

Met Het Financieele Dagblad bereikt u een kwalitatief hoogwaardige doelgroep van ondernemende mensen. Zij behoren tot de hogere welstandsklassen en zijn sterk vertegenwoordigd in het hoger en topsegment van het bedrijfsleven binnen MKB, grotere organisaties en overheid. Zij zijn de beslissers van Nederland en zij die zich aan hen willen spiegelen. 

Doelgroep

De lezers van het Financieele Dagblad zijn over het algemeen hoogopgeleid en bevinden zich in een hoge sociale klasse (AB1). Meer dan de helft van hen heeft een bovenmodaal inkomen. Het Financieele Dagblad bereikt veel leidinggevenden, 22% van haar lezers heeft een leidinggevende positie. 41% van de lezers is werkzaam in het MKB. De lezers van het Financieele Dagblad lezen het liefst over medische onderwerpen, politiek, reizen en wetenschap en techniek. Daarnaast zijn ze ook geïnteresseerd in mobiliteit, verzekeren sparen en beleggen, en koken en eten. 

Pijlers

Fashion, Beauty / Wellness, Food, Sport / Health, Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur, Voertuigen en Gadgets

Bereik

Print: 173.277

Verschijningsperiode per editie

1 maand

Promotiemogelijkheden

Specificaties themapagina

  • Op een themapagina worden 8 bedrijven per pagina uitgelicht;
  • Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
  • Eén plek is mogelijk vanaf +/- 60 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
  • De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.

Tarief: € 800,- excl. btw.

ADRESGEGEVENS

Lifestyle Media Group
Noordeinde 16
1521PA Wormerveer

Routebeschrijving google maps

Tel: 088 87 65 321
E-mail: info@lifestylemediagroup.nl