The Visionaire Life (van Het Parool)
The Visionaire Life (van Het Parool)
The Visionaire Life (VSNR) wordt elke laatste vrijdag van de maand gedistribueerd met Het Parool. VNSR is het grootste lifestyle magazine in Amsterdam.
Doelgroep
Lezers van The Visionaire Life zijn zowel mannelijke als vrouwelijke trendsetters, met een gemiddelde leeftijd van 56, die op de hoogte willen blijven over de laatste trends en ontwikkelingen en nieuwe producten van de grootste brands op de markt willen ontdekken. VSNR heeft invloedrijke lezers met grote koopkracht en een opleidingsniveau van HBO+.
Pijlers
Fashion, Beauty / Wellness, Food, Sport / Health, Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur, Man, Voertuigen en Gadgets
Bereik
Print: 218.000
Verschijningsperiode per editie
1 maand
Promotiemogelijkheden
Specificaties themapagina
- Op een themapagina worden 8 bedrijven per pagina uitgelicht;
- Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
- Eén plek is mogelijk vanaf +/- 60 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
- De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
- Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.
Tarief: € 475,- excl. btw.