Simoneskitchen.nl

SHOWHOME.NL

MAMSATWORK

ALLES OVER KINDEREN

FURNLOVERS

Babyzus

Speelgoed en accessoires voor baby’s
Branche: Kids

Campagne doel: bekendheid onder de consumenten vergroten en conversie verhogen
Campagne periode: mei 2020
Soort campagne: online

Little Fashion Addict

Online interior, lifestyle & fashion concept store voor hippe baby’s en kinderen.
Branche: Kids fashion

Campagne doel: meer bekendheid creëren onder de doelgroep
Campagne periode: november 2020
Soort campagne: online

Good Life International

Specialist in functionele voeding
Branche: Food & Health

Campagne doel: merkbekendheid vergroten, linkbuilding en conversie verhogen
Campagne periode: januari 2020 t/m heden
Soort campagne: online

Voormijnkleintje.nl

100%NL Magazine

Fibershirts

Een uniek anti zweet T-shirt ontwikkeld met ingenaaide okselpads die jou de hele dag beschermen tegen zweetplekken!
Branche: Fashion

Campagne doel: meer (specifieke) bezoekers en een betere SEO-positie
Campagne periode: van september 2019 voor een onbepaalde tijd
Soort campagne: online

Moccamaster

Klant: Moccamaster Sales
Handgemaakte filterkoffie – koffiezetapparaten Branche: Wonen: Keuken & Health

Campagne resultaat: Merkbekendheid Campagne periode: Van maart tot december 2019

Online periode: Vanaf december 2019. Plaatsing is voor onbepaalde tijd

Totaal print bereik: 2.819.102 Totaal online bereik: 496.302

 

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

 

Media

  • Shoppingpagina’s in Elsevier Weekblad, Marie Claire, vtwonen, Beau Monde, Plus en Foodies magazine.
  • Blogitems op Damespraatjes, Daily Cappuccino en Goedetengezondleven.nl + social media.
  • Advertorial op Foodiesmagazine.nl inclusief Facebook en nieuwsbrief doorplaatsing.
  • Advertentie in de NU.nl app.

 

Budget: 8.860 euro