Didi Fashion

DIDI biedt een outfit voor iedere vrouw, voor allen met pit en durf, draagbaar, combineerbaar, gewoon anders, mooi anders; Pretty Different. Omdat DIDI iedere vrouw wil bereiken, kiest DIDI ervoor om uitingen te plaatsen in diverse soorten A-label magazines op themapagina’s om op deze manier het hart van de doelgroep te raken.

Resultaten Print

  • 5 uitingen in Vriendin
    Bereik per editie: 603.000 vrouwen van 25 – 49 jaar
  • 4 uitingen in Grazia
    Bereik per editie: 250.700 vrouwen van 20 – 45 jaar
  • 2 uitingen in Marie Claire
    Bereik per editie: 114.900 vrouwen vanaf 28 jaar
  • 2 uitingen in Flair
    Bereik per editie: 357.200 vrouwen van 25 – 45 jaar
  • Kek Mama
    Bereik per editie: 144.900 moeders
  • Flow
    Bereik per editie: 321.200 vrouwen van 35 – 55 jaar

Resultaten PR

  • Ze.nl
    Unieke bezoekers per maand: 500.000 vrouwen

Review

DIDI, ‘grote zus’ in het Hindi, staat voor warm, hartelijk en voor respect. Ze geeft om anderen en gelooft sterk in samen. It’s all about sisterhood. Omdat Didi iedere vrouw wil bereiken, kiest Didi ervoor om uitingen te plaatsen in diverse soorten A-label magazines op themapagina’s om op deze manier het hart van de doelgroep te raken.

- Carmen Nolen, Content Coördinator