Metalbird

Vogels van metaal die je heel eenvoudig in je boom, aan je schutting of hek vastmaakt. Door diverse uitingen in o.a. Flair, Flow en Libelle raakt Metalbird de doelgroep die zij wil raken.

Resultaten Print

  • Flair
    Bereik per editie: 357.200 vrouwen van 25 – 45 jaar
  • Flow
    Bereik per editie: 321.200 vrouwen van 35 – 55 jaar
  • Libelle Zomer 2016 – drukoplage: 65.000 exemplaren
  • Libelle Winter Special 2016 – drukoplage: 60.000 exemplaren
  • Libelle Tuinen 2016 – drukoplage: 60.000 exemplaren

Resultaten Online

  • Margriet.nl – April 2016 –
    Unieke bezoekers: 750.000 vrouwen per maand van 35 – 65 jaar

Resultaten PR

  • Plaatsing Wonenwonen.nl vanuit PR, 2016 –
    Bereik: ??
  • Plaatsing Tuinmanagement.nl vanuit PR, 2016 –
    Bereik: ??
  • Plaatsing Uw-tuin.nl vanuit PR, 2016 –
    Bereik: ??
  • Plaatsing Interieurinspiratie.nl vanuit PR, 2016 –
    Bereik: 25.000 unieke bezoekers per maand

Review

“Wij zijn heel bij met Lifestyle Media Group. Zij kennen onze doelgroep én ons product goed. Daardoor krijgen we altijd gerichte aanbiedingen en realiseren we met een redelijk budget een goede exposure. Door kleine inzet, groot resultaat! Wie wil dat nou niet.”

- Henk Lakeman