My Mepal

Bij MyMepal maak je heel eenvoudig je eigen originele lunchbox, schoolbeker of drinkfles met tekst, beeld en foto’s. Met diverse campagnes wil MyMepal vooral moeders bereiken en heeft daarom o.a. uitingen geplaatst in het Parenting pakket met Kek Mama, Viva Mama en Ouders van Nu waardoor zij het hart van de doelgroep raken.

Resultaten Print

  • 6 uitingen in Kek Mama – bereik per editie: 114.900 moeders
  • Viva Mama – bereik per editie: 105.000 moeders
  • 2 uitingen in Flair – bereik per editie: 603.000 vrouwen van 25 – 49 jaar
  • Vriendin – bereik per editie: 603.000 vrouwen van 25 – 49 jaar
  • Ouders van Nu – bereik per editie: 288.140 moeders
  • Libelle Feest Special 2016 – drukoplage: 70.000 exemplaren

Resultaten Online

  • Margriet.nl – November 2015 –
    Unieke bezoekers: 750.000 vrouwen van 35-65 jaar