Lezersaanbieding of advertentie?

Bij Lifestyle Media Group bieden wij twee keuzes bij een halve of hele pagina: een lezersaanbieding of advertentie. Dit zal je regelmatig voorbij zien komen op onze website of in planningen. Hieronder geven wij een uitleg over het verschil tussen een lezersaanbieding of advertentie.

Lezersaanbieding

  • Hele of halve pagina.
  • De plaatsing moet een exclusief arrangement, een korting of een aanbieding bevatten voor de lezer. Dit kan dus bijvoorbeeld ook een exclusieve winactie zijn.
  • Het arrangement, de korting of de aanbieding moet exclusief voor de lezers zijn. Een standaard arrangement op de website is bijvoorbeeld ongeldig.
  • Je levert zelf tekst en beelden aan, geen logo’s (m.u.v. Elsevier Weekblad).
  • Je ontvangt een proefdruk ter controle inclusief één correctieronde.
  • De pagina wordt in de look en feel van het magazine opgemaakt in een vooraf bepaald stramien.
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
  • Vaak zitten er extra voordelen aan een lezersaanbieding, afhankelijk van de titel. Denk aan een website- social media- of nieuwsbriefvermelding.

Advertentie

  • Hele of halve pagina.
  • Er zijn geen voorwaarden qua opmaak aan deze plaatsing verbonden.
  • De pagina mag kant-en-klaar worden aangeleverd of naar eigen wens worden ingevuld.
  • Mogelijkheid is bijvoorbeeld een interview.
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
  • De advertentie verschijnt alleen in het print magazine.

Voorbeelden van een lezersaanbieding

    

 

   .

.

.

.

..

.

.

.

.

.

 

 

Voorbeelden van een advertentie

               


Heb je toch nog vragen? Of wil je een extra toelichting? Neem dan gerust contact met ons op via 088 8765 321 of mail naar redactie@lifestylemediagroup.nl zodat wij je kunnen helpen.