Portfolio

Hieronder vind je een overzicht van een aantal bedrijven of merken waar wij media-aandacht voor hebben gecreëerd.

♥ Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8! ♥

Moccamaster

Crossmediaal  +  Print  +  Online campagne

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

- Claudia van Moccamaster

Lees verder

Moccamaster

Online  +  Print  +  Crossmediaal campagne

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

- Claudia van Moccamaster

Lees verder

Allon Dery

Print campagne

“Vooral in de eerste paar dagen na de verschijning hebben we veel website bezoekers gehad en een verhoogde verkoop”.

- Allon Dery van Allon Dery

Lees verder

DMA Wholesale Distribution

“Wij hebben meer verkeer naar onze webshop gekregen”.

- Toni van DMA Wholesale Distribution

Lees verder

Babyzus

Online campagne

5% Meer volgers op onze socials plus verkopen.”

- Maaike van den Beldt van Babyzus

Lees verder

Bio MediCo

Print campagne

‘’Ik heb meer dan 100 reacties gehad op de plaatsing’’.

- Ivonne Fuhren-van de Kerkhof van Bio MediCo

Lees verder

Crème De Couture

Print campagne

“Mijn top is dat ik de benadering heel vrijblijvend vind en dat stel ik op prijs.”

- Rachel Buikema van Crème De Couture

Lees verder

Dietrix

Print campagne

“De plaatsing in Foodies was erg succesvol! Meetbaar +/- 15/20 bestellingen uit gehad”.

- Dietrix Doodkorte-van Lingen van Dietrix

Lees verder

Fibershirts

Online campagne

“Door de advertorial hebben we een hogere SEO-positie bereikt, hiermee krijgen we meer specifieke bezoekers in de webshop”. 

- Kris Lassen van Fibershirts

Lees verder

Good Life International

Online campagne

“Door de online blogs en samenwerkingen hebben we op online gebied meer kennis hebben vergaard en ook onze (merk)boodschap krachtiger kunnen neerzetten.”

- Lianne Van den Bosch van Good Life International

Lees verder

HIP ORGNL

Print campagne

“Onze beste plaatsing heeft ongeveer 45 aankopen gegenereerd. Wij merken uit contact van onze klanten dat ze ons soms kennen vanuit de plaatsingen.”

- Don Vink van HIP ORGNL

Lees verder

Klein Geluk Jewellery

Print campagne

“Opvallend meer bestellingen en likes op social media kanalen. Het persoonlijke contact, aandacht voor ieder budget is erg prettig.”

- Chantal Timmerman van Klein Geluk Jewellery

Lees verder

Koos van der Beek

Print campagne

“Onze verkopen zitten absoluut in de lift en dat is mede te danken aan de plaatsingen in &C en Flair”.

- Daniël Hover van Koos van der Beek

Lees verder

Little Fashion Addict

Online campagne

“Ik zag heel veel verkeer naar mijn website. Ik heb 8x meer bezoekers gehaald!”

- Sarah Goossens van Little Fashion Addict

Lees verder

Miranda

Print campagne

“De producten zijn beter verkocht en werden bekender na de advertentie.”

- Annika van Miranda

Lees verder

Ms. Verhip

Print campagne

“Qua verkopen de beste maand van afgelopen jaar! We hadden verwacht dat het wel invloed zou hebben op de verkopen, maar niet zo groot.”

- Michelle Dierks van Ms. Verhip

Lees verder

Packcenter – 100%eco

Print campagne

“Door de plaatsing hebben we meer naamsbekendheid gecreëerd en veel nieuwe klanten aangetrokken”.

- Albert van 't Blik van Packcenter – 100%eco

Lees verder

PIT Veiligheidsmuseum

Print campagne

“Dankzij jullie hebben wij een nog breder publiek kunnen bereiken en het geeft aan dat er veel mogelijk is ondanks een kleine organisatie! FIJN”

- Elianne Moes van PIT Veiligheidsmuseum

Lees verder

Superfoodguru

Print campagne

“We hebben 24 bestellingen gekregen door de Foodies kortingscode en we hebben weer een stukje merkbekendheid vergroot.”

- Jojanneke Leistra van Superfoodguru

Lees verder

Uitgeverij de Harmonie

Crossmediaal campagne

‘’Wij hebben een groot bereik gecreëerd door de crossmediale campagne.”

- Elsbeth Louis van Uitgeverij de Harmonie

Lees verder