Portfolio

Hieronder vind je een overzicht van een aantal bedrijven of merken waar wij media-aandacht voor hebben gecreëerd.

 

Moccamaster

Print  +  Online  +  Crossmediaal campagne

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

- Claudia van Moccamaster

Lees verder

Allon Dery

Print campagne

“Vooral in de eerste paar dagen na de verschijning hebben we veel website bezoekers gehad en een verhoogde verkoop”.

- Allon Dery van Allon Dery

Lees verder

DMA Wholesale Distribution

Influencer campagne

“Wij hebben meer verkeer naar onze webshop gekregen”.

- Toni van DMA Wholesale Distribution

Lees verder

Babyzus

Online campagne

5% Meer volgers op onze socials plus verkopen.”

- Maaike van den Beldt van Babyzus

Lees verder

Bio MediCo

Print campagne

‘’Ik heb meer dan 100 reacties gehad op de plaatsing’’.

- Ivonne Fuhren-van de Kerkhof van Bio MediCo

Lees verder

Crème De Couture

Print campagne

“Mijn top is dat ik de benadering heel vrijblijvend vind en dat stel ik op prijs. Ik voel me vrij om later toch een plaatsing te laten doen terwijl vooraf eerder niets met de mail te hebben gedaan.”

- Rachel Buikema van Crème De Couture

Lees verder

Dietrix

Print campagne

“De plaatsing in Foodies was erg succesvol! Meetbaar bestellingen uit gehad. Foodies heeft +/- 15/20 bestellingen opgeleverd”.

- Dietrix Doodkorte-van Lingen van Dietrix

Lees verder

Fibershirts

Online campagne

“Door de advertorial hebben we een hogere SEO-positie bereikt, hiermee krijgen we meer specifieke bezoekers in de webshop”. 

- Kris Lassen van Fibershirts

Lees verder

Good Life International

Online campagne

“De online blogs en samenwerkingen hebben ervoor gezorgd dat we op online gebied meer kennis hebben vergaard en ook onze (merk)boodschap krachtiger hebben kunnen neerzetten.”

- Lianne Van den Bosch van Good Life International

Lees verder

HIP ORGNL

Print campagne

“We zijn als bedrijf sterk gegroeid het afgelopen jaar. Wij denken dat de plaatsingen vooral hebben bijgedragen aan de naamsbekendheid. Daarnaast hebben we uit minstens 1 plaatsing ook veel conversies gegenereerd. Onze beste plaatsing heeft ongeveer 45 aankopen gegenereerd. Echter blijft het moeilijk meten hoeveel naamsbekendheid het in werkelijkheid heeft opgeleverd. Wij merken wel uit contact van onze klanten dat ze ons soms kennen vanuit de plaatsingen. Deze tendens in combinatie met de groei geeft wel een mooi beeld of de plaatsingen bijdragen. Wij merken dat de plaatsingen vanaf september tevens effectiever leken. Wellicht door de aanloop van de Oktober Woonmaand en de feestdagen.”

- Don Vink van HIP ORGNL

Lees verder

Koos van der Beek

Print campagne

“Onze verkopen zitten absoluut in de lift en dat is mede te danken aan de plaatsingen in &C en Flair”.

- Daniël Hover van Koos van der Beek

Lees verder

Little Fashion Addict

Online campagne

“Ik zag heel veel verkeer naar mijn website, ik heb 8x meer bezoekers gehaald”

- Sarah Goossens van Little Fashion Addict

Lees verder

Packcenter – 100%eco

Print campagne

“Door de plaatsing hebben we meer naamsbekendheid gecreëerd en veel nieuwe klanten aangetrokken”.

- Albert van 't Blik van Packcenter – 100%eco

Lees verder

PIT Veiligheidsmuseum

Print campagne

“Wij hebben beter de doelgroep kunnen aanspreken met behulp van de plaatsingen. Wij zijn erg blij met het resultaat en de plaatsing in een bekend magazine Voor ons is dat niet vanzelfsprekend. TOP! Wij zijn een klein museum (vooral nu) met een krap budget. Door jullie team hebben wij de kans gekregen om ondanks dit gegeven toch mee te kunnen in een prachtig magazine. Onwijs bedankt voor de goede service en het meedenken! Dankzij jullie hebben wij een nog breder publiek kunnen bereiken en het geeft aan dat er veel mogelijk is ondanks een kleine organisatie! FIJN”

- Elianne Moes van PIT Veiligheidsmuseum

Lees verder

Superfoodguru

Print campagne

“We hebben 24 bestellingen gekregen door de Foodies kortingscode. Daarnaast hebben veel mensen in het netwerk ook de post dat we in het blad stonden, op Linkedin en andere socials gezien. Daardoor hebben we weer een stukje merkbekendheid vergroot.”

- Jojanneke Leistra van Superfoodguru

Lees verder

Uitgeverij de Harmonie

Crossmediaal campagne

‘’Wij hebben een groot bereik gecreëerd door de crossmediale campagne.”

- Elsbeth Louis van Uitgeverij de Harmonie

Lees verder