Inspiratie & tips
LET’S TALK WITH | Lois: ‘Ik heb altijd gezegd dat een salesfunctie niks voor mij is’
Vandaag gaan we in gesprek met Lois Niekel (25), Accountmanager bij Lifestyle Media Group. Zij gaat ons een inkijkje geven in haar dagelijkse bezigheden binnen…
Lees meerLET’S TALK WITH | Rianne van Combray Skincare: ‘Jullie zijn de enige waarmee we in zee gaan’
Vandaag gaan we in gesprek met Rianne, de COO van Combray Skincare. Zij zijn sinds begin 2020 een trouwe klant van ons. Rianne vertelt ons…
Lees meerLET’S TALK WITH | Mexx: ‘Ik wil dat de klant 100% tevreden is’
Vandaag ga ik in gesprek met de vormgever van Lifestyle Media Group, Mexx Groot (22). Een leuke, spontane meid die hier na haar stage is…
Lees meerJouw doelstelling matchen met het juiste platform
Is het jouw doel om beter gevonden te worden in de zoekmachines? Meer verkeer naar je website te genereren? Of een groei in de naamsbekendheid…
Lees meerLET’S TALK WITH | Lucie: ‘Het is steeds zoeken naar de beste match voor de klant’
Vandaag ga ik in gesprek met de Brandmanager van Lifestyle Media Group; Lucie ter Brake (27). Zij gaat meer vertellen over hoe wij ervoor zorgen…
Lees meerBen jij op zoek naar de meest geschikte manier van adverteren voor jouw bedrijf? Denk dan eens na over branded content!
Brandend content is een verpakte vorm van marketing, waarbij je een commerciële boodschap in een redactioneel artikel verstopt. Bij deze vorm van content draait het…
Lees meerSamenwerken met een micro of nano influencer
Wij werken samen met verschillende micro en nano influencers. Begrippen waar je niet veel wijzer van wordt als je niet geheel thuis bent in de…
Lees meerLET’S TALK WITH | de oprichtster van Lifestyle Media Group, Simone: ‘MKB merken laten sprankelen in de media is mijn passie’
Lifestyle Media Group bestaat inmiddels bijna 11 jaar en is uitgegroeid tot het grootste mediabureau voor MKB lifestyle merken. Simone gaat vertellen over het idee…
Lees meerFrequentie Flow verhoogt
De meeste tijdschriften hebben hun oplages zien dalen en verlagen hun frequenties, maar Flow doet daarentegen het tegenovergestelde. In 2020 verhoogt Flow de verschijningsfrequentie van…
Lees meerCOMEBACK – Jongeren brengen print terug
De voorspellingen zijn totaal anders dan verwacht! Print is terug, het is bewezen dat print groeit in populariteit onder jongeren. Vooral jongeren zijn het afgelopen jaar steeds…
Lees meerDe uitspraak ‘Print is dood’ bestaat niet meer!
Lees hier de voordelen van print media. Iedereen weet dat adverteren goed is voor de naamsbekendheid van een merk, maar ook
Lees meerEen themapagina, waar is dat goed voor?
Lifestyle Media Group werkt met heel veel verschillende magazines (al bijna 40!) samen. De samenwerking bestaat dan
Lees meer