- Crossmediaal
Ditjes en Datjes
Ditjes en Datjes
De redactionele formule van Ditjes en Datjes staat garant voor aangenaam leesplezier met spraakmakende interviews, inspirerende artikelen en praktische servicerubrieken op het gebied van lifestyle, wonen, uitgaan en reizen. Ditjes en Datjes heeft een oplage van 650.000 exemplaren en is gratis verkrijgbaar bij alle supermarkten van Dirk van den Broek en de slijterijen van Dirck III.
Doelgroep
De lezers waarderen Ditjes en Datjes in het bijzonder omdat het magazine wordt ervaren als nieuwsgericht, gezellig en onderhoudend. 63% van de lezers is vrouw en 37% is man. Het grootste deel van hen is tussen de 30 en 59 jaar oud.
Pijlers
Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur, Lifestyle
Bereik
Online: 2.700.000
Social Media
Promotiemogelijkheden
Specificaties Winactie
- Plaatsing in het magazine Ditjes en Datjes op een 1/6 pagina;
- Doorplaatsing op ditjesendatjes.nl/winnen;
- Je levert zelf een tekstblokje (50-60 woorden) plus één vrijstaand beeld aan;
- Je ontvangt een proefdruk ter controle;
- De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het tijdschrift;
- In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
- De totale waarde van de winactie is 150 euro.
Tarief: vanaf € 375,- excl. btw.