EW
EW
EW is een opinieblad dat orde wil scheppen in de informatiechaos. En dat vooral met betrekking tot de interessevelden economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur. Daarbinnen wordt geselecteerd op relevantie voor de lezers. EW levert een bijdrage aan opinievorming en discussie over actuele onderwerpen.
Doelgroep
EW wordt gelezen door een brede bevolkings- groep vanaf 30 jaar. EW-lezers zijn hoog opgeleid, welstandig en behoren tot het actieve deel van de bevolking: ze werken of studeren. Kortom: met EW bereik je een koopkrachtige doelgroep.
Pijlers
Beauty / Wellness, Cultuur, Food, Man, Reizen / Dagje Weg, Sport / Health, Wonen
Bereik
Print: 293.400
Online: 343.619
Promotiemogelijkheden
Specificaties lezersaanbieding print + online
- Hele, halve, derde of kwart pagina;
- De plaatsing moet een exclusief arrangement, een korting of leuke extra’s bevatten voor de lezer;
- De lezersaanbieding wordt vanuit print doorgeplaatst op EW;
- De pagina wordt volledig opgemaakt in de look&feel van het magazine. Je levert zelf tekst & beelden aan (geen logo’s);
- Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina. De aanbiedingen worden vanuit de redactie gecommuniceerd;
Tarieven vanaf: € 1500,- excl. btw.