Flair
Flair
Flair is met verrassende, persoonlijke, eerlijke en gedurfde content dé plek voor jonge vrouwen die het beste uit zichzelf willen halen. In hun hectische leventje houdt Flair hun hoofd omhoog en hun blik vooruit. Flair staat niet voor perfectie maar voor het leven, en jezelf, vieren!
Doelgroep
De lezers van Flair zijn jonge vrouwen van 24 tot 45 jaar en zitten in een levensfase waarin allerlei life changing events plaatsvinden. Ze zijn druk bezig met de wereld om zich heen, maar bovenal druk met zichzelf. Dagelijks komen zij tijd te kort. Deze vrouwen vinden het heerlijk om over van alles mee te praten, van juice tot maatschappelijke topics. Ook staan zij bekend als echte digital natives met hun continue geklik, like, swipe en share.
Bereik
Print: 356.000
Verschijningsperiode per editie
Een week
Promotiemogelijkheden
Specificaties themapagina
- Op een themapagina worden 10 bedrijven per pagina uitgelicht;
- Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
- Eén plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
- De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
- Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.
Tarief: € 575,- excl. btw.
Specificaties advertorial
- Hele pagina, in de vorm van een redactioneel artikel;
- De pagina wordt volledig opgemaakt in de look&feel van het magazine. Denk aan kleuren, lettertypes en vormelementen. Je levert zelf tekst en beelden aan (geen logo’s);
- In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
Tarieven vanaf: € 5000,- excl. btw.