Terug

Flair

Flair

Flair speelt in op het wij-gevoel. Het blad is toegankelijk omdat het vooral ook de lezeressen aan het woord laat, wat leidt tot optimale identificatie. De Flair-lezeres bevindt zich in een levensfase waarin veel beslissingen worden genomen en Flair helpt haar daarbij.

Doelgroep

De lezers van Flair zijn vrouwen van 24 tot 45 jaar, die meestal een relatie heeft en de spil is van familie- en vriendenkring. Ze denkt na over moederschap of is moeder van jonge kinderen. Ze houdt van winkelen, uitgaan, mode, films, muziek, koken en romantiek.

Pijlers

Fashion, Beauty / Wellness, Food, Parenting, Sport / Health, Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur

Bereik

Print: 374.900

Verschijningsperiode per editie

Een week

Promotiemogelijkheden

Specificaties themapagina

  • Op een themapagina worden 6-10 bedrijven per pagina uitgelicht;
  • Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
  • Eén plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
  • De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.

Tarief: € 450,- excl. btw.
 
Specificaties advertorial

  • Kwart, derde, halve of hele pagina, in de vorm van een redactioneel artikel;
  • De pagina wordt volledig opgemaakt in de look&feel van het magazine. Denk aan kleuren, lettertypes en vormelementen. Je levert zelf tekst en beelden aan (geen logo’s);
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

Tarieven vanaf: € 1500,- excl. btw.

ADRESGEGEVENS

Lifestyle Media Group
Veerdijk 40G
1531MS Wormer

Routebeschrijving google maps

Tel: 088 87 65 321
E-mail: info@lifestylemediagroup.nl