Happinez
Happinez
Happinez speelt in op de groeiende behoefte naar een meer uitgebalanceerd, betekenisvol en gelukkig leven. In het magazine komen onderwerpen op het gebied van wijsheid, psychologie en spiritualiteit aan bod. Het blad inspireert met interviews, reportages en achtergrondartikelen én met prachtige fotografie en een bijzondere vormgeving.
Doelgroep
Wat Happinez-lezers bindt is een mentaliteit: ze staan bewust in het leven, zijn op zoek naar betekenis, zelfontwikkeling en geestelijke groei. Het grootste deel van de doelgroep is vrouw, werkend, hoogopgeleid, ondernemend en actief. Ze zoekt inspiratie op allerlei gebieden: reizen, wonen, kunst en cultuur én spiritualiteit, gezondheid en psychologie.
Bij de bewuste, natuurlijke manier van leven die zij voorstaat, zijn comfort, uitstraling en sfeer belangrijk. Ze kiest en koopt bewust en heeft waardering voor stijlvolle, duurzame en kwalitatief goede producten. De Happinez-lezeres gaat daarbij voor de inhoud, maar vergeet niet de verpakking.
Pijlers
Beauty / Wellness, Cultuur, Fashion, Food, Reizen / Dagje Weg, Sport / Health, Wonen
Bereik
Print: 397.000
Verschijningsperiode per editie
maandelijks
Promotiemogelijkheden
Specificaties themapagina
- Op een themapagina worden 8 bedrijven per pagina uitgelicht;
- Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
- Eén plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
- De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
- Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.
Tarief: € 775,- excl. btw.