Vrij Nederland
Vrij Nederland
In een tijd waarin het belang van gedegen onderzoek en juiste informatie groter is dan ooit zet Vrij Nederland zich in voor het maken van onafhankelijke onderzoeksjournalistiek.
Vrij Nederland onderzoekt ‘de verdeling’. Door ons te richten op verdelingsvraagstukken, komen alle belangrijke veranderingen van deze tijd aan bod. De vraag hoe zaken worden verdeeld is cruciaal in de zorg, het onderwijs, de woningmarkt en de economie. Vrij Nederland kijkt verder, graaft dieper en presenteert onderzoek waarmee je geholpen wordt in het aanscherpen van je visie op de wereld en jezelf.
Doelgroep
De Vrij Nederland-lezer is een open en kritische wereldburger, met een brede maatschappelijke oriëntatie en culturele interesse. Ze zijn tech-minded en op zoek naar zelfontplooiing. De Vrij Nederland-lezer werkt vaak in een hogere functie, en heeft daarmee een bovengemiddeld inkomen, waar graag een deel van wordt uitgegeven aan muziek, film en literatuur en het bezoeken van concerten, de bioscoop en musea. Hij of zij is geïnteresseerd in de belangrijkste kwesties in de wereld; op politiek gebied, het milieu, de maatschappij, wetenschap en cultuur.
Pijlers
Cultuur, Lifestyle, Man, Reizen / Dagje Weg
Bereik
Print: 136.000
Verschijningsperiode per editie
Maandelijks
Promotiemogelijkheden
Specificaties themapagina
- Op een themapagina worden 8 bedrijven per pagina uitgelicht;
- Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
- Eén plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
- De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst en beelden (geen logo’s) aan;
- Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.
Tarief: € 500,- excl. btw.