Winq
Winq
Winq is het grootste queer lifestyle magazine van Nederland. Goed voor jouw dagelijkse dosis travel, culture, people en disign met een knipoog.
Doelgroep
Winq richt zich voornamelijk op mannen uit de leeftijdscategorie 25 – 45 jaar. Zij zijn hoogopgeleid en verdienen boven het modaal. Ze geven veel geld uit aan reizen, interieur en cosmetische producten. Meer dan de helft woont in de randstad.
Pijlers
Wonen, Reizen / Dagje Weg, Cultuur, Man, Lifestyle
Bereik
130.000
Verschijningsperiode per editie
2 maanden
Promotiemogelijkheden
Specificaties Themapagina
*Op een themapagina worden 8 bedrijven per pagina uitgelicht;
*Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
*Een plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden + een afbeelding en vermelding van de website;
*De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling.;
*Je levert zelf tekst en beelden aan (geen logo’s);
*Er is een basisplanning met opties voor het hele jaar beschikbaar.Tarief: € 475,- excl. btw.
Specificaties advertorial
*Plaatsing op een 1/1 pagina;
*Combinatie van tekst en afbeeldingen is volledig naar eigen wens in te vullen;
*Je levert zelf tekst en beelden aan (geen logo’s);
*Je ontvangt een proefdruk ter controle;
*De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het magazine;
*In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.Tarief: € 2.500,- excl. btw.