Moccamaster

Moccamaster is dé handgemaakte koffiemachine voor de echte liefhebber. Met diverse campagnes in verschillende A-label magazines heeft Moccamaster een enorm bereik gecreëerd om op deze manier zo veel mogelijk mannen en vrouwen kennis te laten maken met het merk.

Resultaten Print

  • 3 uitingen in VT Wonen
    Bereik per editie: 758.900 mannen en vrouwen van 22 – 55 jaar
  • 2 uitingen in Flair
    Bereik per editie: 357.200 vrouwen van 25 – 45 jaar
  • Nouveau
    Bereik per editie: 111.000 vrouwen vanaf 45 jaar
  • Marie Claire
    Bereik per editie: 114.900 vrouwen vanaf 28 jaar
  • Flow
    Bereik per editie: 321.200 vrouwen van 35 – 55 jaar
  • Vriendin
    Bereik per editie: 603.000 vrouwen van 25 – 49 jaar
  • Santé
    Bereik per editie: 164.000 vrouwen van 25 – 45 jaar
  • Elsevier Stijl
    Bereik per editie: 432.800 mannen en vrouwen van 35 – 70 jaar
  • Libelle Feest Special 2016 – drukoplage: 75.000 exemplaren