PIT Veiligheidsmuseum

PIT is het museum voor politie, brandweer en ambulance, vernoemd naar het blauwe zwaailicht
Branche: Cultuur

Campagne doel: merkbekendheid vergroten en conversie verhogen
Campagne periode: van september t/m december 2020
Soort campagne: print

Media

  • Themapagina’s in Elsevier Weekblad

Budget: 435 euro

 

 

 

 

Review

“Wij hebben beter de doelgroep kunnen aanspreken met behulp van de plaatsingen. Wij zijn erg blij met het resultaat en de plaatsing in een bekend magazine Voor ons is dat niet vanzelfsprekend. TOP! Wij zijn een klein museum (vooral nu) met een krap budget. Door jullie team hebben wij de kans gekregen om ondanks dit gegeven toch mee te kunnen in een prachtig magazine. Onwijs bedankt voor de goede service en het meedenken! Dankzij jullie hebben wij een nog breder publiek kunnen bereiken en het geeft aan dat er veel mogelijk is ondanks een kleine organisatie! FIJN”

– Elianne Moes