Frequentie Flow verhoogt

De meeste tijdschriften hebben hun oplages zien dalen en verlagen hun frequenties, maar Flow doet daarentegen het tegenovergestelde. In 2020 verhoogt Flow de verschijningsfrequentie van acht naar tien keer per jaar. Door tien keer te verschijnen, speelt Flow beter in op de actualiteit en de tijdgeest.

Meer abonnees
Creatieve director Irene Smit van Flow geeft aan dat vorig jaar de oplage 4 procent gestegen is. In de eerste helft van 2019 laten de abonnementen een groei zien van 25% ten opzichte van 2018.

Duidelijke boodschap
Flow brengt een duidelijke boodschap over hoe je je kunt vertragen en bewuster kunt leven in deze wereld vol prikkels. De boodschap is actueler dan ooit en wordt opgepikt door een steeds grotere en bredere doelgroep. Volgens Smit waren het vooral veertigers die Flow kochten, inmiddels is duidelijk dat ook twintigers en dertigers behoefte hebben aan de levenslessen in Flow.

Wij werken al ruim 8 jaar samen met Flow en maken diverse themapagina’s met o.a. unieke adressen. Benieuwd naar de planning van Flow? Neem dan contact op met onze media adviseurs.

(Bron: Bladendokter)

Laat een reactie achter