LET’S TALK WITH | Rianne van Combray Skincare: ‘Jullie zijn de enige waarmee we in zee gaan’

LET’S TALK WITH | Rianne van Combray Skincare: ‘Jullie zijn de enige waarmee we in zee gaan’

Vandaag gaan we in gesprek met Rianne, de COO van Combray Skincare. Zij zijn sinds begin 2020 een trouwe klant van ons. Rianne vertelt ons meer over wat de samenwerking met Lifestyle Media Group hen heeft opgeleverd.

Bedrijf: Combray Skincare
Samenwerking sinds: januari 2020
Doel van de samenwerking: vergroten van de naamsbekendheid

Wat is Combray Skincare voor merk?

‘Combray is een huidverzorgingsmerk uit Groningen en het bijzondere van Combray is dat het enkel uit twee ingrediënten bestaat. Het product is in 2017 op de markt gekomen met een groot moederbedrijf, hier ben ik als stagiaire binnen gekomen. Uiteindelijk ging dit moederbedrijf in 2019 failliet, toen ik hier in dienst was. Kort daarna ben ik gebeld door een investeerder die het product, samen met mij, opnieuw in de markt wilde zetten!’

Waarom hebben jullie er toentertijd gekozen om jullie promotie in te plannen via Lifestyle Media Group?

‘We hebben niet alleen voor jullie gekozen, we gaan momenteel zelfs met niemand anders in zee! We besloten toentertijd om eens te bellen met elkaar over hoe we met de juiste doelstellingen, doelgroep en mediapartners samen successen konden behalen. Dit is uitgegroeid tot een heel fijne samenwerking. Ik ben erg blij en tevreden met het goede contact dat we hebben. Het fijne van de samenwerking vind ik dat ik altijd goed op de hoogte wordt gehouden van mogelijke plaatsingen. Ook vind ik het persoonlijke advies erg fijn. Eind vorig jaar hebben jullie een enquête verstuurd en die heb ik eerlijk ingevuld. Niet alles was 10/10, maar het fijne was dat ik daarna ben opgebeld, toen hebben we alles nog even kunnen bespreken. Ik vind dat jullie écht luisteren naar wat de klant vindt.’

 

Met welk doel adverteren jullie via Lifestyle Media Group?

‘Wij werken samen met Lifestyle Media Group om de naamsbekendheid van Combray Skincare te vergroten. Als ik aan mensen vertel dat ik bij Combray Skincare werk, heb ik nog nooit te horen gekregen dat ze het merk kennen. Daar valt dus nog veel winst te behalen.’

Hoe zijn de plaatsingen bevallen?

‘Wij zijn meegegaan in verschillende magazines, daar hebben we een goede respons op gekregen. Ook hebben we uiteindelijk de overstap naar online gemaakt en hebben we de volgende (online) plaatsingen alweer bij jullie ingepland staan!’

Laat een reactie achter