Crossmedia

Aanbiedingspositie, Lezersaanbieding, Winactie of Werfpremie

Jouw bedrijf crossmediaal onder de aandacht? Pak het groots aan met acties waar de redactie écht achter staat. Het is een belevenis op maat. Wij denken met je mee, van promotieplan tot een volledig uitgerold crossmedia pakket.

AANBIEDINGSPOSITIE – op aanvraag

Een aanbiedingspositie is interessant voor..

  • Bedrijven die hun conversie willen verhogen.
  • Bedrijven met een kleiner budget die in één klap een enorm bereik willen creëren op diverse platforms.
  • Bedrijven die een crossmediale actie willen opzetten.
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Deze optie is op dit moment alleen mogelijk in Vriendin of Vriendin Specials.
  • Plaatsing op een 1/3 pagina.
  • Voorwaarden zijn dat de plaatsing een exclusieve korting, aanbieding of arrangement bevat voor de lezer.
  • Doorplaatsing op Vriendin.nl.
  • Doorplaatsing op de Social Media van Vriendin.
  • Doorplaatsing in de nieuwsbrief van Vriendin.
  • De actie loopt via de aanbieder en niet via Vriendin.
  • De pagina wordt opgemaakt door de redactie van Vriendin.
  • De actie wordt gecommuniceerd als tip vanuit de redactie, zonder ‘promotie’ boven de pagina.
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.
  • Plaatsing is mogelijk voor € 600.

Bekijk hier de planning voor de Aanbiedingspositie. 

LEZERSAANBIEDING – op aanvraag

Een lezersaanbieding is interessant voor..

  • Bedrijven die hun conversie willen verhogen.
  • Bedrijven die groot uitgelicht willen worden en de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van de actie.
  • Acties die gezien moeten worden als een tip vanuit de redactie.
  • Bedrijven die direct traffic en boekingen willen generen en de actie willen meten.

Wat houdt het in?

  • Plaatsing op een hele pagina.
  • Doorplaatsing op de website van het magazine (m.u.v. Weekend, Party en Glossy).
  • Voorwaarden zijn dat de plaatsing een exclusieve korting, aanbieding of arrangement bevat voor de lezer.
  • De actie loopt via de aanbieder en niet via het magazine.
  • De pagina wordt opgemaakt in de look&feel van het magazine (Elsevier Weekblad hanteert een vast stramien). Dit zorgt voor een redactionele uitstraling.
  • De actie wordt gecommuniceerd als tip vanuit de redactie, zonder ‘promotie’ boven de pagina.
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.
  • Plaatsingsmogelijkheden vanaf € 950.

Bekijk hier de volledige planning met prijzen voor jouw branche.

WINACTIE – op aanvraag

Een winactie is interessant voor..

  • Bedrijven met een kleiner budget die in één klap een groot bereik willen creëren op diverse platforms.
  • Bedrijven die lezers kennis wil laten maken met hun product of dienst. Wat mond-tot-mondreclame als effect kan hebben.
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Plaatsing op een kwart pagina of in een ‘winnen’-rubriek.
  • Er moeten producten ter beschikking worden gesteld voor de lezer met een minimale winwaarde (verschilt per magazine).
  • Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina.
  • Doorplaatsing op de website van het magazine.
  • Doorplaatsing op de Social Media van het magazine.
  • De actie en het kiezen van de winnaars loopt via het magazine.
  • Alleen de gegevens van de winnaars worden gegeven, de gegevens van alle inschrijvingen mogen niet aan derden worden verspreid.
  • De pagina wordt opgemaakt door de redactie van het magazine zelf.
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

WERFPREMIE – op aanvraag

Een werfpremie is interessant voor..

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten.
  • Bedrijven die een groot aantal lezers kennis wil laten maken met hun product of dienst. Wat mond-tot-mondreclame als effect kan hebben.
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit. 

Wat houdt het in?

  • Plaatsing op hele pagina of spread (=2 pagina’s naast elkaar).
  • Er moeten producten ter beschikking worden gesteld met een minimale waarde, als welkomstcadeau voor nieuwe abonnees (verschilt per magazine).
  • Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina.
  • Doorplaatsing op de website van het magazine.
  • De werfpremie loopt via het magazine.
  • Alleen de gegevens van de winnaars worden bekend gemaakt, de gegevens van alle inschrijvingen mogen niet aan derden worden verspreid.
  • De pagina wordt opgemaakt door de redactie van het magazine zelf.
  • Je levert losse tekst en afbeeldingen aan (voorwaarden verschillen per magazine).
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

KIJK WELKE MAGAZINES HET BESTE PASSEN BIJ JOUW BEDRIJF

Branche
Mediatypen
Doelgroep