360-graden aanpak

Een 360-graden aanpak betekent dat we de boodschap van een klant via verschillende kanalen verspreiden. Via een eigen blog, social media, traditionele tijdschriften (online en offline), bloggers, influencers, youtubers etc. Het doel is dat de doelgroep, waar die op dat moment ook is, met de boodschap in aanraking komt.

Lezersaanbieding 

Een lezersaanbieding is interessant voor..

  • Bedrijven die hun conversie willen verhogen.
  • Bedrijven met een kleiner budget die in één klap een enorm bereik willen creëren op diverse platforms.
  • Bedrijven die een crossmediale actie willen opzetten.
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Plaatsing op een 1/3, 1/2 of 1/1 pagina.
  • Doorplaatsing op de website van het magazine.
  • Doorplaatsing op Social Media.
  • Voorwaarden zijn dat de plaatsing een exclusieve korting, extra of arrangement bevat voor de lezer.
  • De actie loopt via de aanbieder en niet via het magazine.
  • De pagina wordt opgemaakt in de look en feel van het medium.
  • De actie wordt gecommuniceerd als tip vanuit de redactie, zonder ‘promotie’ boven de pagina.
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar.

KIJK WELKE MAGAZINES HET BESTE PASSEN BIJ JOUW BEDRIJF

Branche
Mediatypen
Doelgroep