Magazines

Wil je promotie voor een nieuwe collectie? Wil je een specifiek product onder de aandacht brengen? Of wil je een volledige print-campagne opzetten? Gebruik deze print mogelijkheden voor het versterken van de naamsbekendheid.

THEMAPAGINA 

Wat is een themapagina?

  • Op een themapagina worden 6-10 bedrijven per pagina uitgelicht;
  • Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
  • Eén plek bevat +/- 50 woorden, een afbeelding en vermelding van de website;
  • De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling. Je levert zelf tekst & beelden aan (geen logo’s);
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar beschikbaar.

Een plaatsing op de themapagina is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven met een kleiner budget die in één klap een groot bereik willen creëren;
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit;
  • Grote bedrijven die een volledige campagne onder de aandacht willen brengen in meerdere magazines, voor een aantrekkelijke pakketprijs.

PRODUCT PLACEMENT

Wat is een product placement?

  • Een plaatsing op een redactionele shoppingspagina in een magazine. Dit is altijd binnen een speciaal thema, zoals een seizoen, beautyproducten, fashion, sport, trend, food en hotspots. Dit wordt in overleg met de redactie bepaald.
  • De pagina wordt opgemaakt door de redactie van het magazine zelf;
  • Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina. De producten worden als tip vanuit de redactie gecommuniceerd;
  • Bij een product placement word je uitgelicht met een stukje tekst, beeld en vermelding van de website. De exacte vormgeving en grootte van de plaatsing wordt bepaald door de redactie, maar is +/- een 1/6 pagina.

Een productplacement is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die namens de redactie als tip uitgelicht willen worden;
  • Bedrijven die de autoriteit van een magazine willen gebruiken ter versterking van de boodschap en betrouwbaarheid.

LEZERSAANBIEDING 

Wat is een lezersaanbieding?

  • Een lezersaanbieding is een advertentie die een exclusieve aanbieding voor de lezer bevat, gepubliceerd op een 1/1, 1/2 of 1/3 pagina;
  • De lezersaanbieding moet een exclusief arrangement, een korting of leuke extra’s bevatten voor de lezers;
  • De pagina wordt volledig opgemaakt in de look&feel van het magazine. Denk aan kleuren, lettertypes en vormelementen. Je levert zelf tekst & beelden aan (geen logo’s);
  • Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina. De aanbiedingen worden vanuit de redactie gecommuniceerd;
  • De lezersaanbieding wordt bij diverse titels online doorgeplaatst, wat zorgt voor een crossmediale campagne.

Een lezersaanbieding is interessant voor…

  • Bedrijven die print en online met elkaar willen combineren in één campagne;
  • Bedrijven die een conversie-gerichte campagne willen opzetten;
  • Bedrijven die het aantal bestellingen/boekingen willen kunnen meten;
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van de boodschap.

ADVERTORIAL 

Wat is een advertorial?

  • Een advertorial is een advertentie in de vorm van een redactioneel artikel;
  • De pagina wordt volledig opgemaakt in de look&feel van het magazine. Denk aan kleuren, lettertypes en vormelementen;
  • Het voordeel van een advertorial is dat de advertentie eruit ziet als een redactioneel artikel, waardoor de boodschap overtuigender en betrouwbaarder overkomt bij de lezer.

Een advertorial is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die duidelijk voor ogen hebben wat ze willen plaatsen, maar wel in de stijl van het magazine willen blijven;
  • Bedrijven die de betrouwbaarheid van het magazine willen gebruiken als ondersteuning;
  • Bedrijven die graag zo redactioneel mogelijk uitgelicht willen worden;
  • Bedrijven die de opmaak van de pagina graag kosteloos uit handen geven.

ADVERTENTIE 

Wat is een advertentie?

  • Een advertentie is een reclame uiting, dat is ontwikkeld door de adverteerder zelf.
  • Een advertentie wordt kant-en-klaar aangeleverd en wordt niet opgemaakt door ons of de redactie.
  • Het voordeel van een advertentie is dat dit volledig in de stijl van jouw merk blijft.

Een advertentie is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die al duidelijk voor ogen hebben wat ze willen plaatsen;
  • Bedrijven die de look&feel van hun merk willen uitdragen;
  • Bedrijven die hun logo willen plaatsen.

KIJK WELKE MAGAZINES HET BESTE PASSEN BIJ JOUW BEDRIJF

Branche
Mediatypen
Doelgroep