Magazines

Wil je promotie voor een nieuwe collectie? Wil je een specifiek product onder de aandacht brengen? Of wil je een volledige print-campagne opzetten? Gebruik deze print mogelijkheden voor het versterken van de naamsbekendheid.

THEMAPAGINA 

Een plaatsing op de themapagina is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven met een kleiner budget die in één klap een groot bereik willen creëren;
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit;
  • Grote bedrijven die een volledige campagne onder de aandacht willen brengen in meerdere magazines, voor een aantrekkelijke pakketprijs.

Wat houdt het in?

  • Op een themapagina worden maximaal 10 bedrijven per pagina uitgelicht;
  • Kenmerkend van deze pagina’s is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
  • Eén plek is mogelijk vanaf +/- 50 woorden, een afbeelding en vermelding van de website;
  • Je levert zelf tekst & beelden aan (geen logo’s).
  • De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling;
  • Je ontvangt een proefdruk ter controle;
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar beschikbaar.

LEZERSAANBIEDING 

Een lezersaanbieding is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die conversie willen halen uit een plaatsing;
  • Bedrijven die de autoriteit van het magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Mogelijkheden: 1/1, 1/2 of 1/3 pagina;
  • De lezersaanbieding moet een exclusief arrangement, een korting of leuke extra’s bevatten voor de lezers die aanzet tot kopen;
  • Je levert zelf tekst & beelden aan (geen logo’s).
  • De pagina wordt opgemaakt in de look & feel van het magazine. Hierdoor krijgt het een redactionele uitstraling;
  • Je ontvangt een proefdruk ter controle;
  • De lezersaanbieding wordt bij diverse titels online doorgeplaatst;
  • Er is een basisplanning met opties voor het volledige jaar beschikbaar.

Advertorial 

Wat is een advertorial?
Een advertorial is een advertentie in de vorm van een redactioneel artikel, bijvoorbeeld in Grazia. De meeste redacties vermelden bij deze berichten dat het om een advertorial gaat. Het voordeel van advertorials is dat je niet altijd nieuwswaarde hoeft te hebben. Bovendien heb je meer controle over het eindresultaat en heb je gegarandeerd lezers.

Een advertorial is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die duidelijk voor ogen hebben wat ze willen plaatsen, maar wel in de stijl van het magazine willen blijven;
  • Bedrijven die geen exclusieve korting of aanbieding kunnen of willen geven aan de lezer;
  • Bedrijven die de opmaak van de pagina niet zelf kunnen of willen verzorgen.

PRODUCT PLACEMENT

Wat is een product placement?
Product Placements worden opgemaakt op redactionele pagina’s in magazines. Dit is altijd binnen een speciaal thema zoals een seizoen, beautyproducten, fashion, sport, trend, food en hotspots. Bij het product of bedrijf wordt een mooie afbeelding verwerkt met een klein stukje tekst, prijs en link naar de website.

Een productplacement is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven met een product die namens de redactie als tip uitgelicht willen worden;
  • Bedrijven die de autoriteit van een magazine willen gebruiken ter versterking van het eigen imago en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Een plaatsing op een redactionele shoppingspagina, met elk een eigen thema;
  • De pagina wordt opgemaakt door de redactie van het magazine zelf;
  • De producten worden als tip vanuit de redactie gecommuniceerd;
  • Er staat geen ‘promotie’ bovenaan de pagina.

KIJK WELKE MAGAZINES HET BESTE PASSEN BIJ JOUW BEDRIJF

Branche
Mediatypen
Doelgroep