Moccamaster

Klant: Moccamaster Sales
Handgemaakte filterkoffie – koffiezetapparaten Branche: Wonen: Keuken & Health

Campagne resultaat: Merkbekendheid Campagne periode: Van maart tot december 2019

Online periode: Vanaf december 2019. Plaatsing is voor onbepaalde tijd

Totaal print bereik: 2.819.102 Totaal online bereik: 496.302

 

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

 

Media

 

Budget: 8.860 euro

 

Ditjes en Datjes

Wendy

100%NL Magazine

Uitgeverij de Harmonie

De Nederlandse uitgever gespecialiseerd in proza, poëzie en strips.
Branche: Cultuur, boeken

Campagne doel: branding en promotie, uitbreiding van de naamsbekendheid
Campagne periode: Offline van februari tot november 2019, online voor een onbepaalde tijd
Soort campagne: crossmediaal

Moccamaster

Klant: Moccamaster Sales
Handgemaakte filterkoffie – koffiezetapparaten Branche: Wonen: Keuken & Health

Campagne resultaat: Merkbekendheid Campagne periode: Van maart tot december 2019

Online periode: Vanaf december 2019. Plaatsing is voor onbepaalde tijd

Totaal print bereik: 2.819.102 Totaal online bereik: 496.302

 

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

 

Media

  • Shoppingpagina’s in Elsevier Weekblad, Marie Claire, vtwonen, Beau Monde, Plus en Foodies magazine.
  • Blogitems op Damespraatjes, Daily Cappuccino en Goedetengezondleven.nl + social media.
  • Advertorial op Foodiesmagazine.nl inclusief Facebook en nieuwsbrief doorplaatsing.
  • Advertentie in de NU.nl app.

 

Budget: 8.860 euro

 

Creëer

Fabulous Mama

Foodies