HIP ORGNL

Unieke wanddecoraties, wandcirkels en muurcirkels
Branche: Wonen

Campagne doel: merkbekendheid vergroten en conversie verhogen
Campagne periode: van april 2020 t/m heden
Soort campagne: print

Media

  • Themapagina’s in vtwonen, &C, Marie Claire, Flair, Vriendin,

Budget: 1.100 euro

 

 

 

 

Review

“We zijn als bedrijf sterk gegroeid het afgelopen jaar. Wij denken dat de plaatsingen vooral hebben bijgedragen aan de naamsbekendheid. Daarnaast hebben we uit minstens 1 plaatsing ook veel conversies gegenereerd. Onze beste plaatsing heeft ongeveer 45 aankopen gegenereerd. Echter blijft het moeilijk meten hoeveel naamsbekendheid het in werkelijkheid heeft opgeleverd. Wij merken wel uit contact van onze klanten dat ze ons soms kennen vanuit de plaatsingen. Deze tendens in combinatie met de groei geeft wel een mooi beeld of de plaatsingen bijdragen. Wij merken dat de plaatsingen vanaf september tevens effectiever leken. Wellicht door de aanloop van de Oktober Woonmaand en de feestdagen.”

-Don Vink