Online media

Bereik jouw doelgroep online met onze mogelijkheden. In de meeste gevallen worden deze opties met elkaar gecombineerd, voor het behalen van het hoogste bereik. Een online plaatsing versterkt naast de conversie en naamsbekendheid vooral ook de SEO van jouw bedrijf.

INFLUENCER MARKETING

Wat is een influencer?
Een influencer is iemand die invloed uit kan oefenen, omdat hij of zij (een groot) bereik of impact heeft. Denk aan YouTubers met veel volgers, bloggers met een fanbase of experts met autoriteit. In pr worden influencers regelmatig ingezet om de boodschap van een merk te verspreiden. We noemen dit influencer marketing.

Influencer marketing is interessant voor…

  • Bedrijven die hun merk bij een specifieke doelgroep onder de aandacht willen brengen;
  • Bedrijven die de autoriteit van de influencer willen gebruiken ter versterking van het eigen imago, het vertrouwen en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Je stuurt artikelen op naar de Influencer, zodat de influencer hiervan foto’s kan maken;
  • De post heeft een redactionele uitstraling;
  • De post wordt in nauw overleg met de influencer samengesteld waarbij de influencer een adviesrol inneemt;
  • Jouw bedrijf/ of product krijgt een tag in de post;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

SPONSORED REVIEW

Een sponsored review is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die de conversie willen verhogen. Een gesponsord artikel scoort vaak beter dan een advertorial, omdat het geloofwaardiger is;
  • Bedrijven die hun SEO willen verbeteren;
  • Bedrijven die de autoriteit van de blogger willen gebruiken ter versterking van het eigen imago, het vertrouwen en de professionaliteit;
  • Bedrijven die de online kennis van de blogger kunnen gebruiken voor hun eigen artikel.

Wat houdt het in?

  • De blogger schrijft zelf vanuit zijn/haar ervaring een artikel over jouw product(en) of bedrijf en heeft daarom een redactionele uitstraling;
  • Het is mogelijk om producten op te opsturen naar de blogger, zodat de blogger hiervan foto’s kan maken;
  • Het artikel wordt in nauw overleg met de blogger samengesteld;
  • Het artikel betreft een doorlink naar jouw website;
  • Blogger geeft advies over het gebruik van SEO technieken;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald;

SPONSORED ADVERTORIAL

Een sponsored advertorial is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die een kant-en-klaar artikel willen plaatsen;
  • Bedrijven die hun eigen tone of voice willen aanhouden.

Wat houdt het in?

  • Je levert een kant-en-klaar artikel aan;
  • Het artikel heeft een redactionele uitstraling, doordat de blogger het herschrijft in eigen tone of voice;
  • Het artikel betreft een doorlink naar jouw website;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

SOCIAL MEDIA

Een post op social media is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die direct in de media geplaatst willen worden;
  • Bedrijven die de autoriteit van de influencer, blogger of medium willen gebruiken ter versterking van het eigen imago, het vertrouwen en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Plaatsing op Facebook, Instagram of Pinterest;
  • Vaak in combinatie met één van de andere online mogelijkheden;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

NIEUWSBRIEF

Een plaatsing in een nieuwsbrief is interessant voor…

  • Bedrijven die direct verkeer naar hun website willen zien;
  • Bedrijven die de autoriteit van de blogger/ medium willen gebruiken ter versterking van het eigen imago, het vertrouwen en de professionaliteit.

Wat houdt het in?

  • Je levert zelf kant-en-klaar een tekst en beeld aan;
  • Het artikel in de nieuwsbrief heeft een redactionele uitstraling;
  • Het artikel betreft een doorlink naar jouw website;
  • In overleg wordt de verschijningsdatum bepaald.

BLOGITEM TOP 5

Een plaatsing in een top 5 blogitem is interessant voor…

  • Bedrijven die hun naamsbekendheid willen vergroten;
  • Bedrijven die hun SEO willen verbeteren;
  • Bedrijven die de autoriteit van de blogger/ medium willen gebruiken ter versterking van het eigen imago, het vertrouwen en de professionaliteit;
  • Bedrijven die de online kennis van de blogger kunnen gebruiken voor hun eigen artikel;
  • Bedrijven die een groot bereik willen creëren tegen een laag tarief (1 artikel wordt opgesplitst voor 5 bedrijven).

Wat houdt het in?

  • In het artikel worden 5 bedrijven uitgelicht;
  • Kenmerkend van deze artikelen is het thema dat centraal staat. Het thema versterkt de boodschap van jouw bedrijf en andersom;
  • Elk bedrijf heeft ruimte voor +/- 50 woorden + afbeelding en doorlink naar de website;
  • Het artikel wordt ook aangejaagd op social media;
  • Het artikel heeft een redactionele uitstraling, doordat de blogger het herschrijft in eigen tone of voice.

KIJK WELKE MAGAZINES HET BESTE PASSEN BIJ JOUW BEDRIJF

Branche
Mediatypen
Doelgroep