Enjoy Transavia

Plus Magazine

Tina

vtwonen SPECIALS

Vrij Nederland

Yoga Magazine

Traveller (via Residence.nl)

Moccamaster

Klant: Moccamaster Sales
Handgemaakte filterkoffie – koffiezetapparaten Branche: Wonen: Keuken & Health

Campagne resultaat: Merkbekendheid Campagne periode: Van maart tot december 2019

Online periode: Vanaf december 2019. Plaatsing is voor onbepaalde tijd

Totaal print bereik: 2.819.102 Totaal online bereik: 496.302

 

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

 

Media

 

Budget: 8.860 euro

 

VTVerbouwen

Miranda

Miranda.nl het grootste erotisch warenhuis, zowel online als offline met de 6 winkels in: Utrecht, Zeist, Eindhoven, Zwolle, Arnhem en Amsterdam.

Branche: beauty/ health

Campagne doel: conversie verhogen
Campagne periode: augustus t/m december 2021
Soort campagne: print

Ms. Verhip

Ms. Verhip heeft niet alleen bijzondere meubels, maar ook superleuke gifts en accessoires. De meubels knappen ze zelf op in de werkplaats.

Branche: wonen

Campagne doel: merkbekendheid vergroten
Campagne periode: juli 2021
Soort campagne: print

Klein Geluk Jewellery

Klein Geluk heeft een heel breed assortiment aan armbanden gemaakt van natuurstenen kralen.
Branche: fashion/ beauty

Campagne doel: merkbekendheid vergroten
Campagne periode: juni 2021
Soort campagne: print