Packcenter – 100%eco

Eco toiletpapier van 100% eco is gemaakt van gerecycled papier.
Branche: Duurzaam wonen

Campagne resultaat: Meer naamsbekendheid en hogere omzet
Campagne periode: In de maand juli 2019
Soort campagne: print

Bio MediCo

De producten van Nalany zijn puur, handgemaakt, altijd vers en bevatten alleen gezonde en werkzame ingrediënten en zorgen ervoor dat bij iedere gebruiker de huid verbeterd.
Branche: Beauty & Health

Campagne doel: vergroten van de betrokkenheid
Campagne periode: november 2019
Soort campagne: print

Moccamaster

Klant: Moccamaster Sales
Handgemaakte filterkoffie – koffiezetapparaten Branche: Wonen: Keuken & Health

Campagne resultaat: Merkbekendheid Campagne periode: Van maart tot december 2019

Online periode: Vanaf december 2019. Plaatsing is voor onbepaalde tijd

Totaal print bereik: 2.819.102 Totaal online bereik: 496.302

 

‘‘De campagne heeft de merkbekendheid van Moccamaster aanzienlijk vergroot’’

 

Media

  • Shoppingpagina’s in Elsevier Weekblad, Marie Claire, vtwonen, Beau Monde, Plus en Foodies magazine.
  • Blogitems op Damespraatjes, Daily Cappuccino en Goedetengezondleven.nl + social media.
  • Advertorial op Foodiesmagazine.nl inclusief Facebook en nieuwsbrief doorplaatsing.
  • Advertentie in de NU.nl app.

 

Budget: 8.860 euro

 

Saar Magazine

Psychologie Magazine

Happinez

Frequentie Flow verhoogt

De meeste tijdschriften hebben hun oplages zien dalen en verlagen hun frequenties, maar Flow doet daarentegen het tegenovergestelde. In 2020 verhoogt Flow de verschijningsfrequentie van acht naar tien keer per jaar. Door tien keer te verschijnen, speelt Flow beter in op de actualiteit en de tijdgeest.

Meer abonnees
Creatieve director Irene Smit van Flow geeft aan dat vorig jaar de oplage 4 procent gestegen is. In de eerste helft van 2019 laten de abonnementen een groei zien van 25% ten opzichte van 2018.

Duidelijke boodschap
Flow brengt een duidelijke boodschap over hoe je je kunt vertragen en bewuster kunt leven in deze wereld vol prikkels. De boodschap is actueler dan ooit en wordt opgepikt door een steeds grotere en bredere doelgroep. Volgens Smit waren het vooral veertigers die Flow kochten, inmiddels is duidelijk dat ook twintigers en dertigers behoefte hebben aan de levenslessen in Flow.

Wij werken al ruim 8 jaar samen met Flow en maken diverse themapagina’s met o.a. unieke adressen. Benieuwd naar de planning van Flow? Neem dan contact op met onze media adviseurs.

(Bron: Bladendokter)

Libelle Specials

&C

Fabulous Mama

FLAIR SPECIALS

Vriendin